سفارش تبلیغ
صبا ویژن

12عادت کارمندان موفق

12عادت کارمندان موفق

سلام هومانی های عزیز در این مقاله به 12عادت کارمندان موفق میپردازیم.

چه کسانی که موفق ترین افراد در آنجا هستند - افرادی که تبلیغات ، ظهور و فرصت هایی را دارند که به ظاهر به آنها دست داده اند - می دانند که همه افراد دیگر اینگونه نیستند؟ معلوم است ، کمی ما به متخصصان شغلی خود رجوع کردیم تا راهنمای کاملی در مورد چگونگی دستیابی به بهترین کارها به زندگی خود داشته باشند. خبر خوب؟ هر یک از این عادتها کاری است که می توانید امروز انجام دهید.

1. آنها در مورد مهارتهای لازم برای کار بعدی فکر می کنند همه ما (خوب ، بیشتر ما) سعی داریم در مهارتهای موجود در توضیحات شغلی ما بسیار جذاب باشیم ، اما موفق ترین افراد نیز بر روی آنچه باید بدانند برای موفقیت در مشاغل بعدی خود متمرکز می شوند. هنوز مطمئن شوید که چه مهارت شما باید در حال توسعه است؟ اتمام راهنمایی متخصص حرفه لورا Katen برای حد عالی رساندن در دقیقا همان چیزی است بعدی برسد.

2. آنها در جلسات صحبت می کنند به خصوص اگر در یک جلسه بزرگ قرار دارید ، که از افراد فرهیخته در آنجا مرعوب شده اید ، یا چیزهای زیادی راجع به آن نمی دانید ، می توانید سفت و سخت گوش کنید. اما افرادی که جلوتر هستند منتظر اجازه یا دعوت برای صحبت نیستند. آنها اطمینان می دهند که همه افراد در اتاق می دانند که چیزی برای مشارکت دارند. حتی اگر پیشنهادی ندارید؟ جو میلر ، مربی رهبری می گوید: "صحبت کردن برای دفاع از دیدگاه همکار یا پرسیدن یک سؤال خوب فکر شده می تواند تا همین حد پیش برود."

3. آنها برای کاری که می خواهند لباس می پوشند شما آن را هزار بار شنیده اید ، اما به طور مداوم صادق است. افرادی که در محل کار جلوتر می روند ، به افراد بالای سر خود نگاه می کنند و نه تنها از لباس هایی که می پوشند ، تقلید می کنند ، بلکه شیوه هایی که خود را در دفتر ارائه می دهند ، با دیگران تعامل دارند و به کارشان نزدیک می شوند.

4- آنها با فرزانگان بالاتر آشنا می شوند اگر رئیس رئیس شما نمی داند شما چه کسی هستید ، ارتقاء بسیار دشوار است ، بنابراین این نکته را برای آشنایی با پله های بالاتر در بخش خود ایجاد کنید. نکاتی را که سارا مک کورد برای صحبت کردن با رئیس خود به روشی صحیح دارید ، بررسی کنید.

5- آنها می دانند که چگونه با آن افراد بالاتر ارتباط برقرار کنند اگر تا به حال در یک جلسه در سطح اجرایی بوده اید ، می دانید که معتادان c کمی متفاوت از بقیه ما ارتباط برقرار می کنند. بنابراین ، اگر می خواهید روزی در آنجا بسازید ، یادگیری چگونگی صحبت کردن مهم است. مربی شغلی Lea McLeod برای شروع کار چند نکته را ارائه می دهد.

6. آنها وقتی مدیر آسانسور در آسانسور گرفتار می شوند ، وحشت نمی کنند درعوض ، آنها از بیشترین فرصت استفاده می کنند. خبر خوب؟ ما سه شروع کننده مکالمه داریم ، بنابراین شما همیشه آماده خواهید بود.

7. آنها اتهام می گیرند بیشتر مردم وقتی با چالش در محل کار ، مشکل در پروژه و یا روحیه کم تیمی روبرو می شوند ، می گویند و می گویند: "خوب ، کار زیادی در مورد آن ندارم." از طرف دیگر موفق ترین افراد اقدام می کنند.

8- آنها به دنبال فرصتهای رهبری هستند این که آیا هدایت یک تیم پروژه ، داوطلب شدن برای مربیگری یک کارمند خردسال یا پیشنهاد خود برای آموزش کارآموزان جدید ارائه می شود ، افرادی که می خواهند (و انجام دهند!) ارتقا پیدا کنند ، منتظر فرصتهای رهبری نیستند. آنها به اطراف خود نگاه می کنند ، می بینند که یک رهبر کجا لازم است و به درون آن می پرند.

9. آنها متحدان خود را در سراسر سازمان می سازند بیشتر مردم برای تحت تأثیر قرار دادن روسای خود سخت تلاش می کنند. موفق ترین افراد سخت تلاش می کنند تا همه را تحت تأثیر قرار دهند ، از منشی اتاق پذیرش و پذیرش گرفته تا همسالان و مافوق خود - زیرا آنها می دانند بدون تیمی از طرف آنها هیچ چیز نیست.

10. آنها توجه کامل خود را به مردم می دهند مک لود توضیح می دهد: "گوش دادن یکی از مهارت های برتر است که کارفرمایان به دنبال کارمندان بالقوه و فعلی هستند و با توانایی ادراک شده برای رهبری ارتباط دارد." توجه افراد را به صورت غیرقابل توجه جلب می کند ، به آنها کمک می کند تا احساس انگیزه و انرژی کنند و نشان دادن اینکه به فکر و عقاید آنها اهمیت می دهید قدرتمندتر از آن است که بدانید.

11. آنها حرفه ای می مانند آیا می خواهید یک مدیر که مهلت های خود را از دست داده ، پاسخ به ایمیل ها و شایعات مربوط به سایر کارمندان را فراموش کند؟ البته نه - بنابراین اگر می خواهید پیش بروید ، دیگر نباید این رفتارها را به نمایش بگذارید.

12. آنها به موقع ظاهر می شوند نه فقط به این دلیل که این کار خوبی است ، بلکه به این دلیل که آنها می توانند یک صندلی در میز اتاق کنفرانس بدست آورند ، نه کسی که در پشت اتاق پیچیده است.

مقاله ی چگونه به یک کارمند موفق تبدیل شویم؟ را در هومان بخوانید.

هومانی های عزیز امیدوارم مطالب این مقاله برای شما مفید باشد.

منبع 

hoomaan.org