سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4راه افزایش تاثیرگذاری محتوا

4راه افزایش تاثیرگذاری محتوا

سلام هومانی های عزیز در این مقاله به 4راه افزایش تاثیرگذاری محتوا میپردازیم.

چرا بین انجام بازاریابی محتوا و نتیجه گرفتن از بازاریابی محتوا ، ارتباطی وجود دارد؟ اگرچه این یک روش همه گیر است ، بازاریابی محتوا به طور خودکار روشی مؤثر نیست ، مگر اینکه آن را به روش صحیحی اهرم کنید. این لیست از نکات ، ترفندها ، هک ها ، تکنیک ها و شیوه ها را دنبال کنید تا تاثیر بازاریابی محتوای خود را بهبود بخشید.

1. سازگار باشید بازاریابی محتوا معمولاً "از کار می افتد" زیرا مردم ترک می کنند. هرگز تسلیم نشو.

بسیاری از مشاغل در ریز خرد سالانه عملکرد دارند. برای اعتبارسنجی تکنیک فعلی بازاریابی ، درآمد سه ماهه ، شاخص های کلیدی عملکرد و معیارها باید در بالا و از سمت راست روی نمودار باشند. مشکل این است که بازاریابی محتوا به این صورت کار نمی کند. نتایج - چه رسد به تبدیل - فوراً نیامده است.

2. بهترین ها را استخدام کنید مانترا "محتوا پادشاه است" با بیان متنوع تر تغییر یافته است ، "محتوای با کیفیت پادشاه است."

برای داشتن محتوای عالی و با کیفیت ، باید از نویسندگان باکیفیت برخوردار باشید. نکته: اگر یک مقاله 25 دلار بپردازید ، شاید بهترین نویسنده را پیدا نکنید. نویسندگان نخبگان و سازندگان محتوا معمولاً در سطح بسیار بالاتری از دستمزد کار می کنند. با بالا رفتن کیفیت به عنوان یک عامل رتبه بندی ، بازاریابان فهمیدند که نمی توانند مقادیر زیادی از مطالب را بیرون بریزند. درعوض ، آنها نیاز داشتند تا بهترین مطالب را به صورت انتخابی فشار دهند.

کیفیت خوب چیست؟ در اینجا چند راهنما آورده شده است: رفتن به عمق. مقالاتی که عمیقاً با موضوع برخورد می کنند ، در دستیابی و ترغیب مخاطب به مراتب موفق تر هستند. بلند شوید محتوای بلند فرم شانس بیشتری برای تبدیل مخاطب دارد. مقالاتی که بیش از 1000 کلمه هستند ، احتمال بیشتری در صفحات نتایج موتور جستجو دارند و باعث جذب کاربر می شوند. از مطالب متنوعی استفاده کنید. محتوای امروز به مقدار زیادی تنوع نیاز دارد -

تصاویر ، اینفوگرافیک ها ، توییت های جاسازی شده ، پست های فیس بوک و فیلم ها.

3. ردیابی هر استراتژی یا کمپین به سه مورد ضروری است من به رویکردهای داده محور به تلاشهای بازاریابی محتوای من متکی هستم. انتشار ، انتشار و انتشار کافی نیست. برای اینکه واقعاً تأثیر بگذارد ، محتوای من باید در سطح پایین تأثیر داشته باشد. من از رویکرد هرمی استفاده می کنم همانطور که جو پولیززی توضیح داد.به نظر پیچیده است ، اما در هسته آن هرم تقریباً سه چیز است: آیا محتوا محرک فروش است؟ آیا هزینه صرفه جویی در محتوا است؟ آیا محتوا باعث شادتر شدن مشتریان می شود ، در نتیجه به حفظ آن کمک می کند؟

من کار بازاریابی محتوا را دیده ام ، بنابراین به طور شهودی انتظار دارم که این سوزن را به سمت فروش ، صرفه جویی در هزینه و حفظ مشتری سوق دهد. اما من اصرار دارم که تأثیر واقعی را ببینم. اگر نمی توانید ببینید که چگونه تلاشهای بازاریابی محتوای شما به یکی از سه هدف متصل می شوند ، باید دوباره استراتژی خود را انجام دهید.

4- از بهترین مارک های جهان تقلید کنید در حالی که دوست دارم خودم را به عنوان یک مبتکر در بازاریابی محتوا ببینم ، ادعا نمی کنم گوشه ای از بازار استراتژی بازاریابی محتوا داشته باشم. من از مشاهده برخی از بهترین و بزرگترین مارک های جهان به روش های باورنکردنی سود کرده ام.

در اینجا برخی از مواردی که به نظر من موفقیت آمیز است آمده است: محتوای عمیق ، کامل و معتبر سندیکای محتوا شوخ طبعی روشهای بازاریابی سبک زندگی اینفوگرافیک محتوای ایجاد شده توسط کاربر ارتقاء سنگین اجتماعی قطعات محتوای طولانی داستان گویی بهترین مارک های جهان لزوما بزرگترین مارک های جهان نیستند. مارک های بزرگ اغلب بودجه های کلانی دارند که به آنها امکان تولید محتوای انبوه را می دهد.

با این حال ، اغلب مارک های کوچک این خلاقیت را دارند که پاکت را به استراتژی بازاریابی محتوا سوق دهند.

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد

مقاله چگونه در مصاحبه ی شغلی به ترس خود غلبه کنیم را در هومان بخوانید.

منبع

hoomaan.org