سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راز موفقیت بازار سهام

راز موفقیت بازار سهام
سلام هومانی های عزیز در این مقاله به راز موفقیت بازار سهام میپردازیم.

راز موفقیت در سرمایه گذاری این است که هیچ راز وجود ندارد. هیچ کلمه جادویی یا ترفندهای خودی میلیونر وجود ندارد. راز موفقیت در سرمایه گذاری ، شناسایی شرکت های بزرگ و خرید آنها با قیمتی است که فرصتی برای رشد فراهم می کند. به طور خلاصه ، راز موفقیت در سرمایه گذاری دو بخش است: شرکتی عالی را شناسایی کنید با قیمتی عالی بخریداز میانبرها خودداری کنید با این حال ، برخی از سرمایه گذاران حاضر نیستند کارهای اساسی را انجام دهند و به دنبال میانبر هستند.

همه می خواهند هنگام سرمایه گذاری در سهام ، یک لبه داشته باشند. بازار می تواند به نظر برسد (و می تواند) نگران کننده باشد ، و به نظر می رسد هر مزیتی فرصتی مناسب برای کسب یک پیروزی است. با این حال ، بسیاری از سرمایه گذاران فکر می کنند میانبرها راه موفقیت است. غالباً این میانبرها به صورت نوک از طرف یک دوست یا همکار در می آیند. قدرت یک توصیه شخصی قانع کننده است ، حتی اگر این پیشنهاد از طرف کسی باشد که ممکن است نسبت به شما سرمایه گذاری کمتری داشته باشد.

در روزهای گذشته ، چنین اطلاعاتی "کلمه از دهان" در دفتر یا بالای حصار حیاط خلوت به اشتراک گذاشته شد. اکنون ، در سایت های رسانه های اجتماعی ، ایمیل و تعداد بیشماری از فناوریهای اطلاعات دیگر زندگی می کند. چیزی که تغییر نکرده است به همین دلیل است که باید بیشتر این نکات مفید را نادیده بگیرید. یک قانون خوب این است: هرگز یک "سهام عالی" خریداری نکنید.

چی میگی؟ آیا هر سرمایه گذار نمی خواهد سهام عالی داشته باشد؟ البته ، آنها نیز چنین می کنند ، اما "سهام بزرگی" که ما در مورد آنها صحبت می کنیم معمولاً مواردی هستند که یک همسایه خوب و همکار به شما توصیه می کند که مایکروسافت بعدی یا هر چیز دیگری باشد. این سهام در سه دسته قرار می گیرند زیور آلات درخت کریسمس: همه در بیرون براق است ، اما توخالی و با کمترین لمس به راحتی شکسته می شود.

آنها توجه سرمایه گذاران را به راحتی با زرق و برق خود از اصول سرمایه گذاری صحیح دور می کنند اما در نهایت شکست می خورند زیرا آنها مشاغل مناسب نیستند. در شش ماه ، هیچ کس نام خود را به خاطر نخواهد آورد. دوچرخه: آنچه دوست شما متوجه نمی شود این است که این سهام به یک چرخه اقتصادی گره خورده است ، که قرار است در جهت مخالف باشد. او وقتی تقاضا زیاد بود ، سهام را خریداری کرد و سهام چربی بود.

به زودی چیزها تغییر می کنند و لاستیک ها صاف می شوند.عالی ، اما دیر: دوست شما در مورد سهام حق دارد ، عالی است. متأسفانه ، بازار گذشته از جایی که می توانید واقعاً انتظار داشته باشید برای پول درآوردید ، قیمت را پیشنهاد داده است. این بخش "خرید بالا" از معادله است که منجر به ضرر می شود (خرید بالا - پایین بفروشید). دو تصمیم برای تصمیم گیری مناسب در زمینه سرمایه گذاری وجود دارد (با فرض اینکه هدف شما این است که سهام را در سبد سهام خود برای مدتی نگه دارید).

بخش اول شناسایی شرکتی با مشاغل سالم و چشم انداز خوب برای رشد آینده است. بخش دوم شناسایی قیمتی است که به معنای آن است که شرکت در کجا قرار دارد و به کجا می رود. شما باید هردو را بپردازید. ترفند این است که مبلغ زیادی را نیز پرداخت نکنید. اگرچه فرمول های بی شماری برای کمک به شما در تعیین ارزش فعلی و آینده وجود دارد ، اما فهمیدن قیمت مناسب برای پرداخت سهام به همان اندازه هنر باقی مانده است.

با این حال ، بخشی از یادگیری برای سرمایه گذاری در سهام ، ایجاد احساس برای چیزی است که معقول است.گذر کنید وقتی در حال سرمایه گذاری دلارهای سخت درآمد هستید ، منطقی است که وقت خود را بگذرانید و از تصمیمات خود راحت شوید.

اگر یک بورس درست احساس نمی کند ، تصدیق کنید. فرصت های زیادی وجود دارد ، بنابراین لازم نیست در سهام اول ، دوم یا بیستم که تجزیه و تحلیل می کنید بپرید. اگر به یک "سهام عالی" از یک دوست منتقل شده اید و به نظر می رسد که یک خانه باشد ، به آنها بخاطر بخت و اقبالشان تبریک می گویم ، 

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

مقاله کد بورسی چیست؟را در هومان بخوانید.

منبع

hoomaan.org