سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاغل پر خطر

مشاغل پر خطر

سلام هومانی های عزیز در این مقاله به مشاغل پر خطر میپردازیم.

دندانپزشکی یکی از شغل های پر درامد میباشد.

در حالی که بسیاری از کارگران قادر به کار از خانه هستند و مشاغل خود را از یک مکان امن انجام می دهند ، کارگران اساسی مانند کارگران خرده فروشی و مراقبت های بهداشتی مجبور هستند سلامت خود و خانواده های خود را به خطر بیندازند.

با تنها 29? از آمریکایی ها که می توانند از خانه کار کنند ، دوری از اجتماع لوکسی است که همه از عهده آن بر نمی آیند. این تجسمات نشان می دهد که مشاغل بیشترین خطر عفونت را از COVID-19 دارند.

مشاغل با بالاترین خطر COVID-19 بسیاری از افراد در هفته های اخیر با کار کردن از خانه ، مسافت اجتماعی را تمرین می کردند. در حالی که این ترتیب می تواند یک راه عالی برای کاهش قرار گرفتن در معرض COVID-19 باشد ، این یک لوکس است که فقط برای 29? آمریکایی ها در دسترس است.

کمترین وضعیت ، برای 71? باقی مانده نامشخص است. بخش قابل توجهی از جمعیت به دلیل تعطیلی مشاغل و دستورات قفل اجباری شغل خود را از دست داده اند. سایر افراد شاغل در "خدمات ضروری" طبق معمول به کار خود ادامه داده اند ، اما ممکن است با خطر بیشتری از قرار گرفتن در معرض ویروس مواجه شوند.

برای این منظور ، داده های اطلاعاتی اینفوگرافیک امروز از شبکه اطلاعات شغلی برای تعیین اینکه مشاغل با بیشترین خطر مواجهه با COVID-19 مواجه هستند ، چیست.

روش و نتایج امتیاز ما برای هر شغل مبتنی بر ارزیابی داده های مربوط به سه ویژگی شغلی فیزیکی در بانک اطلاعات شغلی است: 1. تماس با دیگران: این کار چقدر به کارگر نیاز دارد تا برای انجام آن در تماس با دیگران باشد؟ 2. نزدیکی جسمی: ??این شغل تا چه میزان به کارگر نیاز دارد تا وظایف خود را در نزدیکی جسمی نزدیک انجام دهد؟ 3. قرار گرفتن در معرض بیماری و عفونت: این کار چند بار نیاز به قرار گرفتن در معرض شرایط خطرناک دارد؟

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

مقاله 7 نکته طلایی برای مدیران موفق را در هومان خوانید.

منبع

hoomaan.org