سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای تبلیغات

مزایای تبلیغات
سلام هومانی های عزیز در این مقاله به مزایای تبلیغات میپردازیم.

مهمترین مزیت تبلیغات عبارتند از:

(1) معرفی یک محصول جدید در بازار ، (2) گسترش بازار ، (3) افزایش فروش ، (4) رقابت دعوا ، (5) باعث افزایش حسن نیت ، (6) آموزش می شود. مصرف کنندگان ، (7) حذف واسطه ها ، (8) کالاها با کیفیت بهتر ، (9) از فروشندگی پشتیبانی می کنند ، (10) فرصت های شغلی بیشتر ، (11) کاهش قیمت روزنامه ها و مجلات ، (12) استاندارد بالاتر زندگی ! مزایای حاصل از تبلیغات چند برابر است. این یکی از مهمترین مؤلفه های روند بازاریابی است.این برای تولید کنندگان ، بازرگانان ، مصرف کنندگان و جامعه به طور کلی سودمند است. تبلیغات مزایای زیر را ارائه می دهد.

(1) کالای جدیدی را در بازار معرفی می کند: تبلیغات نقش مهمی در معرفی محصول جدید در بازار دارد. این امر مردم را به خرید محصول تحریک می کند.

(2) گسترش بازار: این تولید کننده را قادر می سازد بازار خود را گسترش دهد. این به کشف بازارهای جدید برای محصول و حفظ بازارهای موجود کمک می کند. این نقش در افزایش بازاریابی برای محصولات تولید کننده حتی با انتقال مشتریانی که در مناطق دور دست و دورافتاده زندگی می کنند نقش لنگر ورق ایفا می کند.

(3) افزایش فروش: تبلیغات تولید انبوه را به کالاها تسهیل می کند و حجم فروش را افزایش می دهد. به عبارت دیگر ، با هر افزایش فروش می توان فروش را با هزینه های اضافی در تبلیغات افزایش داد ، هزینه های فروش کاهش می یابد.

(4) مسابقه دعوا: آگهی ها: تبلیغات در تأمین نیروهای رقابت رایج در بازار بسیار کمک می کند. C مداوم برای نجات محصول از چنگال رقبا بسیار ضروری است.

(5) حسن نیت را تقویت می کند: تبلیغات در افزایش حسن نیت این نگرانی مؤثر است. این تولید کننده و محصول خود را به مردم معرفی می کند. تبلیغات مکرر و کیفیت بهتر محصولات باعث شهرت بیشتر تولید کننده می شود و حسن نیت را برای نگرانی تقویت می کند.

(6) مصرف کنندگان را آموزش می دهد: تبلیغات ماهیت آموزشی و پویا دارد. این امر مشتریان را با محصولات جدید و کاربردهای متنوع آنها آشنا می کند و همچنین در مورد کاربردهای جدید محصولات موجود آنها را آموزش می دهد.

(7) حذف واسطه ها: این هدف با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف کننده و در نتیجه واسطه های بازاریابی از بین می رود. این باعث افزایش سود تولید کننده می شود و مصرف کننده محصولات را با قیمت های پایین تر دریافت می کند.

(8) محصولات با کیفیت بهتر: آگهی ها: کالاهای مختلف با نام های مختلف تجاری تبلیغ می شوند. یک محصول مارک دار کیفیت استاندارد را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. تولید کننده کالاهای با کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و سعی می کند اعتماد به نفس آنها را نسبت به محصول خود جلب کند.

(9) پشتیبانی از فروش: تبلیغات تا حد زیادی کار یک فروشنده را تسهیل می کند. مشتریان قبلاً با محصولی که فروشنده می فروشد آشنا هستند. تلاش های فروشنده توسط تبلیغات بسیار تکمیل می شود. به درستی عنوان شده است که "فروش و تبلیغات جام و بشقاب ، قلاب و چشم یا بخش های مهم و قفل است."

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

مقاله چگونه در مصاخبه ی شغلی بر ترس خود غلبه کنیم را در هومان بخوانید.

منبع

hoomaan.org