سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم آموزش آنلاین چیست؟

سیستم آموزش آنلاین چیست؟

سلام هومانی های عزیز در این مقاله به سیستم آموزش آنلاین چیست؟ میپردازیم.

سیستم آموزش آنلاین چیست؟طبق گزارش IBM ، 200 میلیون دلار پس از تبدیل آموزش شخصی به صورت شخصی به یک سیستم آموزش آنلاین ، پس انداز کرد. بیش از 70? شرکت ها معتقدند که یادگیری آنلاین برای استراتژی بلند مدت آنها مهم است.

تا سال 2020 ، تقریباً همه کارفرمایان قصد دارند برای تأمین نیازهای مداوم آموزشی کارمندان خود ، به سیستمهای یادگیری آنلاین تکیه کنند. این آمار به وضوح به اهمیت و ارزش روزافزون یادگیری و توسعه آنلاین (L&D) در بین انواع سازمانها اشاره دارد. اما چه چیزی باعث می شود تا سیستم عامل های آموزش مبتنی بر وب بسیار جذاب باشد؟ ویژگی های اصلی آن چیست و چه مزایایی به همراه دارد؟ افرادی که از این سیستم عامل ها استفاده می کنند چه کسانی هستند؟

آینده برای چنین وسایل آموزشی آنلاین چطور است؟پاسخ به این سؤالات مهم را در این پست وبلاگ پیدا کنید. بیایید با استفاده از اصول اولیه - تعریف آموزش آنلاین یا آنچه که آموزش الکترونیکی آن را بعضاً فراخوانی می کنیم - برای راحتی کسانی که از این فناوری جدید هستند استفاده کنیم.

سیستم آموزش آنلاین چیست؟ این ویدیو را تماشا کنید تا بدانید که یک سیستم مدیریت یادگیری چیست | ویژگی ها و مزایای LMSهمانطور که از این اصطلاح پیداست ، یک سیستم آموزش آنلاین سیستم آموزش است که در یک محیط آنلاین صورت می گیرد. سیستم مدیریت یادگیری مبتنی بر ابر (LMS) ، ProProfs Training Maker نمونه ای از چنین سیستم های آموزشی مبتنی بر وب است.

شما به راحتی می توانید با استفاده از این سیستم عامل ها دوره های آنلاین ایجاد کرده و آنها را در طیف وسیعی از دستگاه ها مانند رایانه های رومیزی ، لپ تاپ و دستگاه های تلفن همراه در دسترس قرار دهید. در هر زمان ، یکی از ویژگی های بارز سیستم آموزش آنلاین است. این اعتماد به نفس به آموزش های سنتی مبتنی بر کلاس و مربیان زنده را محدود می کند.

بیشتر بخوانید: - LMS چیست؟ مؤلفه ها ، ویژگی ها ، انواع استقرار ، کاربران و موارد دیگر مربیان آنلاین می توانند محتوای آموزشی را در قالبهای مختلفی از جمله ارائه ، اینفوگرافیک ، سمعی و بصری و موارد دیگر در یک مکان متمرکز ایجاد ، ذخیره ، اختصاص دهند.مسیرهای یادگیری شخصی ، کلاسهای درس آنلاین ، گزارشات و تجزیه و تحلیل برخی از ویژگیهای دیگری است که می توانید در برخی از سیستمهای برتر آموزش آنلاین پیدا کنید.

ویژگی های کلیدی سیستم های آموزش الکترونیکی همه سیستم های آموزش آنلاین به طور برابر ایجاد نمی شوند. هنگامی که نوبت به انتخاب و سرمایه گذاری در ابزار مناسب آموزش آنلاین می رسد ، قبل از آنها دریایی از گزینه ها وجود دارد. صرف نظر از ابزاری که شما برای اجرای برنامه های آموزش آنلاین انتخاب می کنید ، این هفت ویژگی اصلی ضروری است. بدون آنها ، ابزار آموزش شما برای تأمین نیازهای L&D شما مجهز نخواهد بود.

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

مقاله راه اندازی کسب و کار اینترنتی را در هومان بخوانید.

منبع

hoomaan.org