سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وظایف کارمند

وظایف کارمند

سلام هومانی های عزیز در این مقاله به وظایف کارمند میپردازیم.

بنابراین همیشه مراحل ایمنی وجود خواهد داشت. آنها واقعاً مسخره نیستند ، اما نداشتن آنها نخواهد بود. مهم نیست که در چه شغلی مشغول به کار باشید ، باید هنگام سلامتی و ایمنی هشیار باشد. برخی از مشاغل آشکارا از سایرین خطرناک هستند ، اما تصادفات در هر نوع محل کار ممکن است اتفاق بیفتد. بهترین سیاست همیشه جلوگیری از وقوع حادثه در وهله اول است نه تلاش برای مقابله با عواقب پس از آن. به عنوان یک کارمند ، چه کاری می توانید انجام دهید؟

با کارفرمای خود صحبت کنید در مورد نگرانی هایی که ممکن است در رابطه با امنیت ، سلامتی و رفاه داشته باشید بحث کنید. اگر تا به حال آن را ندیده اید ، از کارفرمای خود بخواهید نسخه ای از بیانیه ایمنی شرکت را تهیه کنید یک بیانیه ایمنی شرکت مبنای مدیریت ایمنی و سلامت در محل کار است و یک برنامه عملی برای محافظت از کارکنان در محل کار تنظیم می کند.

به گوش باش به طور مداوم مراقب هر چیزی باشید که می تواند منجر به تصادف شود. از رفتار همکاران خود نیز آگاه باشید. تصادف ناشی از یک همکار می تواند به راحتی روی دیگران تأثیر بگذارد ، بنابراین اگر شخصی بی پروا رفتار می کند ، آن را مورد توجه کارفرمای خود قرار دهید.خطرات نکنید اگر احساس می کنید چیزی ناامن است ، پس بایستید و در مورد بهترین راه مقابله با آن فکر کنید. اگر نمی توانید با آن برخورد کنید به کارفرمای خود بگویید.

حوادث محل کار اغلب نتیجه رفتار انسان است ، یعنی قطع گوشه و کنار ، شتاب دادن به شغل ، گرفتن فرصت ..... در مورد عواقب یک تصادف بد فکر کنید و مطمئن شوید که برای جلوگیری از این کار ، تمام تلاش خود را انجام می دهید. اشتباه نکنید که فکر کنید مسئولیت ایمنی ، بهداشت و رفاه کارگران فقط به کارفرمای شما تعلق دارد. طبق قانون ، کارفرمایان مطمئناً وظیفه گسترده ای دارند ... اما کارمندان ، از جمله کارهایی که دارای نقش نیمه وقت یا موقت هستند ، فارغ از هرگونه مشاغل و یا قراردادهای قراردادی که ممکن است داشته باشند.

کلیه کارمندان باید: قوانین مربوطه را رعایت کرده و از ایمنی و سلامتی خود و همچنین ایمنی و سلامتی هر کسی که ممکن است تحت تأثیر اعمال یا حذف آنها در محل کار باشد ، محافظت کند. اطمینان حاصل کنید که آنها تحت تأثیر هرگونه مسمومیتی قرار نگیرند به حدی که می توانند در هنگام کار خطری برای خود یا دیگران باشند. با کارفرمای خود در رابطه با ایمنی ، بهداشت و رفاه در محل کار همکاری کنید.

درگیر رفتارهای نادرست نشوید که می تواند امنیت یا سلامتی خود یا رفتار دیگران را به خطر اندازد. در آموزش ایمنی و بهداشتی که توسط کارفرمای آنها ارائه می شود شرکت کنید. از کلیه ماشین آلات ، ابزارها ، مواد و غیره و از کلیه تجهیزات محافظ شخصی که برای استفاده در محل کار استفاده می شود ، استفاده صحیح کنید.

هرگونه نقص در محل کار ، تجهیزات و غیره را که ممکن است ایمنی و سلامتی را به خطر بیندازد گزارش دهید.طیف گسترده ای از راهنمایی ها و اطلاعات مفید را در سراسر این وب سایت خواهید یافت. به عنوان مثال ، آیا می دانید که…. ..... تصادفات مربوط به وسایل نقلیه محل کار بیشترین تعداد مرگ و میر در محل کار را به دنبال دارد؟

..... لغزش ، سفر و سقوط برای تقریباً یک پنجم تصادفات در محل کار؟ ..... تقریباً یک سوم از کل حوادث گزارش شده در رابطه با جراحات دست زدن به دستی هستند؟ مدتی وقت بگذارید تا در مورد چگونگی مشارکت در یک محل کار ایمن و سالم اطلاعات بیشتری کسب کنید.

از مسئولیت های خود آگاه باشید و برای تحقق آنها تمام تلاش خود را انجام دهید. اگر احساس می کنید کارفرمای شما در رابطه با ایجاد و حفظ یک محل کار ایمن و سالم ، وظایف خود را برآورده نمی کند ، می توانید با نوشتن شماره تلفن 1890 289 389 یا از طریق ایمیل از طریق wcu@hsa.ie ، شکایتی را به واحد تماس با محل کار خود ارائه دهید. .

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مقید باشد.

مقاله چگونه به یک کارمند موفق تبدیل شویم را در هومان بخوانید.

منیع

hoomaan.org