سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارمندان پرتلاش

کارمندان پرتلاش

هومانی های عزیز در این مقاله به کارمندان پرتلاش میپردازیم.

بهره وری یک کارمند زحمتکش قبل از خود روی کارها متمرکز است و زمان کمی برای گپ زدن با سایر کارمندان می گذارد. کار او به طور مداوم از کیفیت عالی قابل قبول است و اگر همه کارهایی را که به او اختصاص داده شده است ، به دنبال کار بیشتر باشد.

شما نمی توانید یک کارمند زحمتکش را که در حال خرید در اینترنت است برای فروش کفش یا بارگیری آخرین و بیشترین بازدید از موسیقی دان های مورد علاقه وی ، دریافت کند. او در حال کار است تا دقیقاً این کار را انجام دهد - کار. انگیزه این کارمند به بهترین شغلی که ممکن است انگیزه می دهد. او به موقع کار می کند و به موقع استراحت می کند.

او مشتاقانه منتظر هرگونه آموزش است که می تواند به او در انجام بهتر کمک کند و اولین کسی است که برای پروژه های جدید داوطلب می شود. او قابل اعتماد است و به طور مداوم مهلت ها و اهداف تولید را برآورده می کند. کارفرمای وی به تلاشهای مطلوب او برای کمک به وی در موفقیت بستگی دارد و بندرت ناامید می شود.

تعمیر و نگهداری کم مهم نیست که یک کارمند چقدر سخت کار می کند ، اگر به نظارت مداوم و تصحیح خطا نیاز داشته باشد ، کارفرمای او احتمالاً او را به عنوان دارایی نمی بیند. این بدان معناست که کارمند سرسخت باید تلاش بیشتری کند تا خود متکی و دقیق باشد.

این بدان معنا نیست که وی باید از درخواست کمک یا آموزش اضافی در صورت لزوم ترس داشته باشد ، اما به این معنی است که به محض آموزش ، می تواند کارهای روزانه خود را بدون دستیابی به سرپرست خود انجام دهد. تقدیم تقدیم به کارفرما و تمرکز این کارگر را به عنوان دارایی برای شرکت تبدیل می کند. او از نظر اخلاقی انگیزه دارد تا یک روز صادقانه کار را برای دستمزد خود فراهم کند. او به توانایی های خود افتخار می کند.

شناخت دوره ای برای تلاش های او باعث تقویت اقدامات او می شود. ممکن است او مایل باشد مسئولیت های دیگری را به عهده بگیرد اما ممکن است خود را بیش از حد گسترش دهد تا بتواند مفیدتر باشد. این کارمند ممکن است کاندیدای ارتقاء باشد یا ممکن است در جایی که هست خوشحال باشد. یک سرپرست می خواهد در مورد رشد آینده با کارمند صحبت کند و ارزیابی کند که چه راهی برای کارمند و شرکت بهتر است.

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد

مقاله چگونه به یک کارمند موفق تبدیل شویم؟را در هومان بخوانید.

منبع

hoomaan.org