سفارش تبلیغ
صبا ویژن

الگوریتم های گوگل

الگوریتم های Google چیست؟

سلام هومانی های عزیز در این مفابه سعی داریم شما را با الگوریتم های گوگل اشنا کنیم 

اگر به بازاریابی اینترنتی ادامه می دهید یا حتی به طور منظم به صورت آنلاین به دنبال اطلاعات هستید ، احتمالاً از الگوریتم های Google شنیده اید. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که دقیقاً چیست؟

برای اینکه بفهمیم یک الگوریتم Google چیست ، ابتدا اجازه دهید بررسی کنیم که به طور کلی الگوریتم چیست. تعریف استاندارد عبارت است از: مجموعه ای از قوانین برای حل مسئله در تعداد محدود مراحل.به زبان رایانه ها ، یک الگوریتم مرحله را برای انجام یک کار بسیار خاص از کامپیوتر تعیین می کند. به عنوان مثال ، ممکن است از رایانه برنامه ریزی شود که به طور تصادفی عددی بین 1 تا 100 پیدا کند. این یک کار است که دارای یک نقطه شروع و نقطه پایانی است. بنابراین ، محدود است. روش دیگر برای دیدن یک الگوریتم ، فکر کردن به عنوان یک معادله ریاضی است

مقاله الگوریتم های گوگل را در هومان بخوانید

لگوریتم Google چیست؟ الگوریتم های Google از همان تعریف اساسی و قانون یک الگوریتم که توضیح دادیم پیروی می کنند. به آخرین باری که درgoogle جستجو کردید فکر کنید. این که آیا شما "فیلم های گربه ناز" یا "فروشگاه کفش در پنسیلوانیا" تایپ کرده اید ، موتور جستجو میلیون ها نتیجه را برای شما انتخاب کرده است. اما چگونه تصمیم گرفت که کدام نتیجه را به شما نشان دهد و به چه ترتیب؟

یک الگوریتم Google یک الگوریتم بسیار پیچیده برای ارائه نتایج جستجو دارد و نسبتاً مکرر تغییر می کند. و اگرچه این شرکت الگوریتم دقیق را علنی نمی کند ، در اینجا چند عنصر است که می دانیم برای یک واقعیت بر توانایی ظاهر یک صفحه در نتایج برای کلمات کلیدی خاص تأثیر دارند: ظاهر کلمه کلیدی در عنوان صفحه ، برچسب های هدر و توضیحات متا مقدار پیوندهای ارگانیک به طور طبیعی در صفحه نحوه عملکرد وب سایت در دستگاه های تلفن همراه ، مانند تلفن های هوشمند و رایانه های لوحیالبته اینها فقط برخی از خصوصیاتی است که الگوریتم گوگل هنگام تعیین نحوه تهیه و رتبه بندی صفحات به بررسی آنها می پردازد.

اگر صدها نفر نباشد ، احتمالاً ده ها نفر وجود دارند. چگونه گوگل تعیین می کند که عناصر مهمترین آنها چیست؟ همانطور که الگوریتم Google "صفحه وب" را "می خواند" ، مقدار عددی از پیش تنظیم شده ای را برای هر صفت مورد نظر در صفحه تعیین می کند. آن مقدار عددی سپس به نتیجه نهایی اضافه می شود. بنابراین ، صفحه وب که دارای صفات مطلوب است به صدر جدول رده بندی صفحه می رسد زیرا این الگوریتم اهمیت بیشتری را به آن اختصاص می دهد.

این محاسبات توسط پلتفرم Google بسیار سریع انجام می شود و ممکن است رتبه بندی ها در نوسان باشد زیرا برنامه نویسان وب صفاتی را که در رتبه بندی صفحه در یک وب سایت یا یک صفحه واحد کمک می کنند ، دستخوش تغییر می شوند. بنابراین ، رتبه بندی هایی که توسط الگوریتم های Google تعیین شده اند روان هستند. صفحه ای که برای یک کلمه کلیدی در رده سوم قرار دارد ممکن است به عنوان محتوای اول و یا به دهم سقوط کند زیرا محتوای آن و سایر صفحات در نتایج تغییر می کنند. معمولاً امتیازات برتر توسط مشاغلی که بهینه سازی موتور جستجو یا SEO در سایتهای خود دارند انجام می شود.

منبع 

https://hoomaan.org/