سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیگنال فارکس

سیگنال فارکس

سلام هومانی های عزیز در این مقاله به سیگنال فارکس میپردازیم.

سیگنال فارکس پیشنهادی برای تجارت در یک جفت ارزی است که معمولاً با قیمت و زمان مشخص انجام می شود. [1] این سیگنال یا توسط یک تحلیلگر انسانی یا یک ربات خودکار Forex که به مشترکین سرویس سیگنال فارکس عرضه می شود ، تولید می شود. با توجه به ماهیت به موقع سیگنال ها ، آنها معمولاً از طریق ایمیل ، وب سایت ، پیام کوتاه ، RSS ، صدای جیر جیر یا روش نسبتاً فوری ارتباط برقرار می شوند.

انواع خدمات خدمات ارائه شده در چهار دسته قرار می گیرند: سیگنال های پرداخت نشده / رایگان سیگنال های پرداخت شده از یک ارائه دهنده اعم از تجزیه و تحلیل شخصی یا تجزیه و تحلیل الگوریتمی سیگنال های پرداخت شده از چندین منبع سیگنال یا "سیستم" جمع شده سیگنال های تهیه شده توسط نرم افزار تجارت واقع در رایانه معاملاتی ، همچنین به عنوان یک روبات فارکس یا EA (مشاور مشاور) شناخته می شوند ویژگی های معمولی ارائه شده توسط ارائه دهندگان خدمات سیگنال فارکس سیگنال های فارکس معمولی به عنوان ارائه دهنده مشهور ارائه می شود.

خدمات اصلی ارائه شده توسط تهیه کنندگان سیگنال فارکس عبارتند از: ارقام ضرر دقیق یا تقریبی ورود ، خروج و متوقف کردن معاملات مربوط به یک یا چند جفت ارزی پشتیبانی از نمودارها و / یا تجزیه و تحلیل سیگنال ها تاریخ معاملاتی که تعداد سود / زیان پیپ ها در هر ماه و / یا نسبت ریسک / پاداش و معاملات واقعی را نشان می دهد.

بعضی اوقات (به خصوص در مورد روبات های فارکس) این ممکن است به عنوان نتایج آزمایش شده از قبل نشان داده شود مربیگری یک به یک یا تعامل اضافی با ارائه دهنده سیگنال مانند نظرات ، فروم و غیره. مدیریت حساب که به موجب آن می توانید حساب کاربری مشترک را توسط ارائه دهنده سیگنال معامله کنید منابع آموزشی یا از طریق اینترنت یا تلفن یک دوره آزمایشی با قیمت کمتر اگرچه این ویژگی های اصلی تهیه کننده سیگنال است ، اما همه آنها لیست کاملی از خدمات را ارائه نمی دهند.ک

لاهبرداری و فعالیت کلاهبرداری مقاله اصلی: کلاهبرداری ارزی از آنجا که فارکس به عنوان روشی سریع ثروتمند مورد استفاده قرار می گیرد ، تعدادی سرویس وجود دارد که سیگنال هایی با کیفیت قابل بحث را ارائه می دهند ، که انتظارات کاربران را برای سود پاسخ نمی دهند. روش شناسی و استراتژی های معاملاتی اکثر ارائه دهندگان سیگنال بر روی تهیه سیگنال های مبتنی بر آنالیز فنی و کار اقلیت در تحلیل بنیادی یا اقدام به قیمت تمرکز دارند.

تجزیه و تحلیل فنی ، مانند نمودار ichimoku و شمعدان ، هر دو روند قیمت کوتاه مدت و بلند مدت را نشان می دهد و به ارائه دهنده سیگنال انعطاف پذیری را در تهیه طیف وسیعی از گزینه های تجارت نشان می دهد. تحلیل بنیادی ایده های تجاری بلند مدت را ارائه می دهد. اقدام به قیمت ایده های تجاری کوتاه مدت بسیار کوتاه ، و بیشتر برای مقیاس پذیری مناسب است. همچنین ببینید autotrading ارزی کنترل های ارزی پرچین ارزی ذخایر ارز خارجی

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

مقاله ی کد بورسی چیست؟را در هومان بخوانید.

منبع

hoomaan.org