سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کار دانشجویی

کار دانشجویی

سلام هومانی های عزیز در این مقاله به کار دانشجویی میپردازیم.

کارآموزی نوعی سیستم آموزش نسل جدیدی از متخصصان تجارت یا حرفه با آموزش در محل کار و غالباً تحصیل همراه (کار در کلاس و خواندن) است. کارآموزی همچنین می تواند پزشکان را مجبور کند مجوز تمرین در یک حرفه تنظیم شده را کسب کنند. بیشتر آموزش آنها در حالی که برای کارفرمایی که به کارآموزان کمک می کند تجارت یا حرفه خود را یاد بگیرند ، انجام می شود ، در ازای ادامه کار خود برای یک دوره توافق شده پس از دستیابی به شایستگی های قابل اندازه گیری.

طول دوره کارآموزی در بخش ها ، حرفه ها ، نقش ها و فرهنگ ها بسیار متفاوت است. افرادی که در بعضی موارد کارآموزی را با موفقیت پشت سر می گذارند ، می توانند به "مسافر" یا صلاحیت حرفه ای صلاحیت برسند. در سایرین می توان شغل دائمی در شرکت ارائه داد که محل قرارگیری را فراهم کرد. ا

گرچه مرزها و اصطلاحات رسمی سیستم کارآموز / مسافر / کارشناسی ارشد غالباً به اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی گسترش نمی یابد ، اما مفهوم آموزش در محل کار که منجر به صلاحیت در طی یک دوره از سال شود ، در هر زمینه ای از کار ماهر یافت می شود.اصطلاحات جایگزین هیچ اجماع جهانی در یک اصطلاح واحد وجود ندارد و بسته به فرهنگ ، کشور و بخش ، از تعریف های یکسان یا بسیار مشابه برای توصیف اصطلاحات کارآموزی ، کارآموزی و کارآموز کشتی استفاده می شود.

به نظر می رسد این دو اصطلاح آخر در بخش بهداشت ترجیح داده شده است - نمونه هایی از این کارورزی در پزشکی پزشکان و کارآموزان کشتی برای پرستاران و کشورهای آنگولاکسونیک است. کارآموزی اصطلاح ترجیح کمیسیون اروپا و موردی است که برای استفاده توسط مرکز اروپایی توسعه آموزش های حرفه ای (CEDEFOP) انتخاب شده است ، که مطالعات بسیاری در این زمینه انجام داده است. برخی از کشورها این شیوه را از کشورهای اروپایی مانند مالزی که با صنعت آلمان همکاری می کنند برای ساختن یک تکنسین حرفه ای سازگار می کنند.

انواع کارآموزی کارآموزی را می توان به دو دسته اصلی: مستقل و تعاونی تقسیم کرد. [2] کارآموزی مستقل کسانی هستند که بدون دخالت مؤسسات آموزشی توسط کارفرمایان اداره و اداره می شوند. آنها از هرگونه برنامه درسی جداگانه اتفاق می افتند ، به این معنی که معمولاً کارآموزان به طور هم زمان در هیچ برنامه آموزشی شرکت نمی کنند اما حتی اگر اینگونه باشد ، هیچ ارتباطی بین تحصیل و کارآموکارآموزی تعاونی کسانی هستند که با همکاری مؤسسات آموزشی و کارفرمایان سازماندهی و اداره می شوند.

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

مقاله چگونه به یک کارمند موفق تبدیل شویم را در هومان بخوانید.

منبع

hoomaan.org