سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقیاس تجارت

مقیاس تجارت

سلام هومانی های عزیز در این مقاله به مقیاس تجارت میپردلزیم.

مقیاس تجارت این مقیاس گروه بندی کسب و کار نشان دهنده بزرگترین مقیاس تجاری برای یک نوع راحت است. مشاغل در مقیاس کوچک: به طور معمول یک تجارت در مقیاس کوچک شامل 1 یا 2 نفر ، تعداد کمی از فعالیتهای تجاری در روز و تعداد کمی مشتری وجود دارد.

مشاغل در مقیاس متوسط: کارمندان آنها به طور مستقیم توسط صاحب مشاغل اداره می شوند و بنابراین معمولاً تعداد آنها از 6 تجاوز نمی کند. آنها روزانه تعداد بیشتری کار تجاری دارند و غالباً تعداد قابل توجهی مشتری و تماس تجاری دارند.

مشاغل در مقیاس بزرگ: در سلسله مراتب مدیریت پیچیده تر از مشاغل متوسط ??، کارمندان بیشتری دارند. آنها روزانه تعداد زیادی عملیات تجاری دارند. طبق این قاعده ، چنین مشاغل با تعداد زیادی مشتری ، مخاطبین تجاری و حجم زیادی از ارتباطات تجاری مشخص می شوند.توجه داشته باشید که این گروه بندی بزرگترین میزان مشاغل مناسب برای یک نوع را نشان می دهد. این بدان معناست که یک نوع کارآفرین می تواند با اداره مشاغل در مقیاس کمتری نسبت به گروه مورد نظر خود در نمودار ، راحت باشد. با این وجود ، انجام مشاغل در مقیاس بزرگتر از گروهی که یک نوع در آن قرار دارد ممکن است برای این نوع چالش برانگیزتر و خطرناک تر باشد.

چنین سناریوهایی ممکن است از مشارکت با سایر کارآفرینان که ممکن است از نظر ویژگیهای شخصیتی بهتر برای انجام عملیات در مقیاس بزرگتر مجهز شوند ، بهره مند شوند.حق بیمه مسابقه کارآفرینان را تکمیل کرده و نسخه برتر آن را از جمله دریافت کنید: نوع "دقیق" (= به احتمال زیاد) نوع کارآفرین شما. نمونه هایی از حق رای دادن از دیدگاه نوع کارآفرین شما. در صورت وجود ، از نظر شریک تجاری ، از نظر نوع کارآفرینی وی ، چه نوع شریک تجاری می توانید از مشارکت با وی و نمونه هایی از مشاغل برای چنین مشارکتهایی بهره مند شوید.

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

مقاله 7 نکته ی طلایی مدیران موفق را در هومان بخوانید.

منبع

hoomaan.org