سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاغل کوچک

مشاغل کوچک

سلام هومانی های عزیز در این مقاله به مشاغل کوچک میپردازیم.

مشاغل کوچک شرکتهای خصوصی ، مشارکتها یا مشاغل شخصی هستند که تعداد کارمندان کمتری دارند و یا درآمد سالانه کمتری نسبت به یک تجارت یا شرکت با اندازه معمولی دارند. مشاغل به دلیل اینکه قادر به درخواست حمایت از دولت هستند و واجد شرایط بودن برای سیاست های مالیاتی ترجیحی ، بسته به کشور و صنعت متفاوت است ، به عنوان "کوچک" تعریف می شوند.

مشاغل کوچک از پانزده کارمند تحت قانون منصفانه کار استرالیا 2009 ، پنجاه کارمند مطابق تعریفی که اتحادیه اروپا استفاده می کند ، و کمتر از پانصد کارمند برای واجد شرایط بودن در بسیاری از برنامه های مدیریت تجاری کوچک ایالات متحده برخوردارند.

در حالی که مشاغل کوچک نیز می توانند طبق سایر روشها مانند درآمد سالانه ، حمل و نقل ، فروش ، دارایی یا با درآمد ناخالص یا خالص سالانه یا سود خالص طبقه بندی شوند ، تعداد کارمندان یکی از اقدامات بسیار پرکاربرد است.مشاغل کوچک در بسیاری از کشورها شامل خدمات خدماتی یا خرده فروشی مانند فروشگاه های راحتی ، فروشگاه های مواد غذایی کوچک ، نانوایی ها یا مواد غذایی دلپذیر ، آرایشگاه یا تجارتخانه ها (به عنوان مثال نجار ، برق) ، رستوران ها ، مهمانخانه ها ، عکاسان ، تولید بسیار کوچک و اینترنت می باشد.

مشاغل مرتبط مانند طراحی وب و برنامه نویسی رایانه. برخی از متخصصان به عنوان مشاغل کوچک مانند وکلا ، حسابداران ، دندانپزشکان و پزشکان پزشکی فعالیت می کنند (اگرچه این متخصصان همچنین می توانند برای سازمانها یا شرکتهای بزرگ کار کنند). مشاغل کوچک از نظر اندازه ، درآمدها و مجوزهای نظارتی ، چه در داخل یک کشور و چه از کشور به کشور دیگر ، تفاوت زیادی دارند. برخی از مشاغل کوچک ، مانند یک تجارت حسابداری در منزل ، فقط ممکن است به پروانه کسب و کار نیاز داشته باشند.

از طرف دیگر ، مشاغل کوچک دیگر مانند مراقبت های روزانه ، خانه های بازنشستگی و رستوران هایی که مشروبات الکلی سرو می کنند به شدت تنظیم شده و ممکن است نیاز به بازرسی و مجوز از مراجع مختلف دولتی داشته باشند.مشاغل کوچک در بسیاری از کشورها شامل خدمات خدماتی یا خرده فروشی مانند فروشگاه های راحتی ، فروشگاه های مواد غذایی کوچک ، نانوایی ها یا مواد غذایی دلپذیر ، آرایشگاه یا تجارتخانه ها (به عنوان مثال نجار ، برق) ، رستوران ها ، مهمانخانه ها ، عکاسان ، تولید بسیار کوچک و اینترنت می باشد. مشاغل مرتبط مانند طراحی وب و برنامه نویسی رایانه. برخی از متخصصان به عنوان مشاغل کوچک مانند وکلا ، حسابداران ، دندانپزشکان و پزشکان پزشکی فعالیت می کنند (اگرچه این متخصصان همچنین می توانند برای سازمانها یا شرکتهای بزرگ کار کنند).

مشاغل کوچک از نظر اندازه ، درآمدها و مجوزهای نظارتی ، چه در داخل یک کشور و چه از کشور به کشور دیگر ، تفاوت زیادی دارند. برخی از مشاغل کوچک ، مانند یک تجارت حسابداری در منزل ، فقط ممکن است به پروانه کسب و کار نیاز داشته باشند. از طرف دیگر ، مشاغل کوچک دیگر مانند مراقبت های روزانه ، خانه های بازنشستگی و رستوران هایی که مشروبات الکلی سرو می کنند به شدت تنظیم شده و ممکن است نیاز به بازرسی و مجوز از مراجع مختلف دولتی داشته باشند.

مفاهیم مربوط به مشاغل کوچک ، خود اشتغالی ، کارآفرینی و استارتاپ گالری های Portici di Sottoripa ، Genova ، ایتالیا تمایل دارند با گذشت زمان خوشه های صاحبان مشاغل کوچک را تشکیل دهند. مفاهیم مشاغل کوچک ، خود اشتغالی ، کارآفرینی و استارتاپ تا حدودی با یکدیگر همپوشانی دارند اما تفاوتهای مهمی نیز در بر دارند. این چهار مفهوم اغلب با یکدیگر در هم می آمیزند. در زیر تفاوت های کلیدی این مفاهیم به طور خلاصه آورده شده است: خود اشتغالی: سازمانی که با هدف اصلی ایجاد شغل به مؤسسین ، یعنی عملیات اختصاصی شخصی ایجاد شده است. کارآفرینی: همه سازمان های جدید.

راه اندازی: یک سازمان جدید موقت ایجاد شده با هدف بزرگتر شدن (حداقل داشتن کارمند). مشاغل کوچک: سازمانی که اندک باشد (تعداد کمی از کارمندان) و ممکن است قصد داشته باشد یا نداشته باشد.بسیاری از مشاغل کوچک تنها فعالیتهای اختصاصی متشکل از مالک را تشکیل می دهند ، اما مشاغل کوچک نیز می توانند تعداد کمی از کارمندان اضافی داشته باشند. برخی از مشاغل کوچک که محصول ، فرآیند یا خدمات موجود را ارائه می دهند ، رشد خود را به عنوان هدف اصلی خود ندارند. اما در مقابل ، شغلی که با هدف تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ ایجاد شود ، به عنوان یک استارتاپ شناخته می شود.

استارتاپ ها برای رشد هدف دارند و غالباً محصول ، فرآیند یا خدمات ابتکاری را ارائه می دهند. کارآفرینان شرکتهای نوپا به طور معمول قصد دارند تا با افزودن کارمندان ، به دنبال فروش بین المللی و غیره ، شرکت را مقیاس کنند ، فرآیندی که اغلب اما نه همیشه توسط سرمایه گذاری و سرمایه گذاری های فرشته تأمین می شود. کارآفرینان موفق این توانایی را دارند که با برنامه ریزی صحیح ، یک تجارت را در یک جهت مثبت هدایت کنند ، با محیط های متغیر سازگار شوند و نقاط قوت و ضعف خود را بشناسند.

[2] داستانهای موفقیت تماشایی از راه اندازی هایی است که در رشد گسترش می یابد. مثالهایی مانند مایکروسافت ، Genentech و Federal Express هستند که همگی حس ایجاد سرمایه گذاری جدید را در تجارت کوچک نشان می دهند. [3] خود اشتغالی کارهایی را در درجه اول برای مؤسسین ارائه می دهد. کارآفرینی به کلیه مشاغل جدید اعم از خود اشتغالی و مشاغل که هرگز قصد بزرگ شدن یا ثبت نام شدن ندارند ، اشاره دارد ، اما شرکت های نوپا به مشاغل جدیدی اشاره می کنند که قصد دارند فراتر از موسسین ، اشتغال به کار و رشد بزرگ داشته باشند.

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

مقاله 7نکته طلایی برای مدیران موفق را دز هومان بخوانید.

hoomaan.org