سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 دفترچه راهنمای کارمندان نمونه

7 دفترچه راهنمای کارمندان نمونه 

سلام هومانی های عزیز در این مقاله به 7 دفترچه راهنمای کارمندان نمونه میپردازیم.

کتابچه راهنمای کارمندان می تواند در ایجاد یک فرهنگ مثبت در محل کار و وفاداری کارمندان بسیار مهم باشد ، اما نوشتن آنها کار ساده ای نیست. به همین دلیل است که ما روند کار را برای شما خراب می کنیم و شش نمونه کتاب راهنمای کارمند را به شما ارائه می دهیم.

اگر هنوز برای طراحی دفترچه کارمند وقت نگذاشته اید - تنها نیستید. یک کتابچه راهنمای کارمندان می تواند برای ایجاد یک فرهنگ مثبت در محل کار و وفاداری کارمندان بسیار مفید باشد ، اما نوشتن نسخه کار ساده ای نیست.

به همین دلیل است که ما روند کار را برای شما خراب می کنیم و هفت نمونه کتاب راهنمای کارمندان را به شما ارائه می دهیم. غالباً داشتن دفترچه کارمند چیزی نیست که اکثر مشاغل در مورد آن فکر کنند تا زمانی که نیاز مبرمی وجود داشته باشد. این که آیا شما در تلاش هستید تا به یک موضوع فرهنگ اداری بپردازید یا علاقه مند به ایجاد یکی از این عناصر اساسی هستید ، تهیه کتابچه راهنمای کارمندان مستلزم تهیه و تفکر است.

برای شروع ، درک این موضوع که چرا یک کتابچه راهنمای کارمندان برای موفقیت در تجارت بسیار مهم است ، مفید است. و قبل از شروع کار خود را از ابتدا ، مفید است که با مراجعه به کارمند ، نکات مربوط به مشاغل دیگر را دریافت کنیدکتابچه کارمندان چیست؟

کتابچه های مربوط به کارمندان می توانند با نامهای مختلفی مانند راهنمای درست کارمندان یا دفترچه کارمندان ، مراجعه کنند. هرچه آنها را به آنها زنگ بزنید ، کتابچه های کارمندان اسنادی هستند که همه کارمندان یک شرکت باید از آنها دریافت کنند ، غالباً در روز اول. آنها به گونه ای طراحی شده اند که همه کارهایی را که استخدام جدید باید بداند برای شروع کار خود شروع به کار کند. حتی ممکن است آنها را قبل از روز اول شروع کنید ، و یک کپی را در یک ایمیل خوش آمدید برای استخدام جدید درج کنید.

آنها همچنین می توانند اسناد با فرم طولانی تری باشند که به عنوان مرجع در طول زمان کارمند در یک شرکت استفاده می شوند. گذراندن کتابهای درسی کارمندان نه تنها باعث می شود استخدام جدید احساس کند که بتواند کارهای روزمره خود را تحقق بخشد ، بلکه می تواند بهره وری جدید استخدام را بی درنگ افزایش دهد.

بیشتر کتابچه های کارمندان شامل چه مواردی هستند؟ از آنجا که نیازهای شرکت ، ارزش های اصلی و اهداف متفاوت است ، هرکدام باید یک دفترچه کارمند داشته باشند که بی نظیر است و این ویژگی ها را منعکس می کند.

بیشتر کتابهای کارمند شامل اطلاعاتی در مورد: فرهنگ شرکت ، ارزش ها و بیانیه ماموریت منابع انسانی و اطلاعات حقوقی و همچنین حقوق و تعهدات مربوط به اشتغال انتظارات واقع گرایانه؛ چه شرکت انتظار دارد از کارمندان خود ببیند و هم اینکه کارکنان می توانند از شرکت انتظار داشته باشند خط مشی شرکت درباره زمان تعطیلات ، روزهای بیمار ، عدم تبعیض و ...

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

مقاله چگونه به یک کارمند موفق تبدیل شویم را در هومان بخوانید.

منبع

hoomaan.org