سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاغل دیجیتالی

 مشاغل دیجیتالی

سلام هومانی های عریر در این مقاله قصد داریم شما را با مشاغل دیجیتالی اشنا کنیم.

مشاغل دیجیتالی از فناوری برای ایجاد ارزش جدید در مدلهای تجاری ، تجربیات مشتری و قابلیت های داخلی که عملکرد اصلی آن را پشتیبانی می کند استفاده می کنند. این اصطلاح شامل تنها مارک های دیجیتال و همچنین بازیکنان سنتی است که مشاغل خود را با فناوری های دیجیتال در حال تبدیل می کنند.

رشد اقتصاد دیجیتال امروزه مردم پول بیشتری را به صورت آنلاین خرج می کنند که این امر تأکید مشاغل را به منابع دیجیتال درآمد و کانال های دیجیتال منتقل کرده است. رشد اقتصاد دیجیتال باعث شده است تا مردم با محصولات و خدمات دیجیتالی بیشتر آشنا شوند و همین امر باعث شده تا شرکت ها به دنبال مزیت های رقابتی جدید در فضای دیجیتال باشند.

اما تجارت دیجیتال بیشتر از فروش آنلاین است. مطابق Accenture ، "مشاغل دیجیتال براساس ترکیبات منحصر به فرد از منابع دیجیتال و فیزیکی ، حاشیه های رقابتی ایجاد می کنند. آنها کارهایی را انجام می دهند که دیگران نمی توانند و به روش هایی که مزیت نسبی را ایجاد می کنند. "

همچنین مشاهده کنید: Liferay DXP بررسی اجمالی کسب و کار: تجربه مشتری عناصر مشترک یک تجارت دیجیتال نظرات بسیاری در مورد تعریف دقیق تجارت دیجیتال از طرف کارشناسان صنعت وجود دارد. گارتنر می گوید ، تجارت دیجیتال ایجاد زنجیره های ارزش جدید و فرصت های شغلی است که مشاغل سنتی نمی توانند ارائه دهند. مک کینزی تأکید می کند که "دیجیتال باید کمتر به عنوان یک چیز دیده شود و راهی برای انجام کارها باشد."بیشتر مشاغل دیجیتالی یکی یا هر دو نقطه را دارند.

آنها بر ایجاد ارزش در مرزهای جدید برای تجارت اصلی خود تمرکز می کنند ، یا از فناوری دیجیتالی استفاده می کنند تا رشد ، درآمد و عملکرد را به شیوه هایی که با مدل های سنتی غیرممکن است سوق دهد. این ممکن است برای شرکتها مفید باشد که عناصر مشترک تجارت دیجیتال را بررسی کرده و آنها را در مقابل مدلهای تجاری خود مقایسه کنند. اینها برخی از گرایشهایی است که دیجیتال را از فرایندهای سنتی متمایز می کند. از فن آوری های موجود برای کاهش هزینه ها ، جمع آوری داده ها و تجربه بهتر مشتری استفاده کنید.

مشاغل دیجیتالی بر مزیت های رقابتی که فناوری آنها را به دست می آورد ، تمرکز می کنند ، چه این باعث کاهش سربار شود یا ارزش جدیدی را برای مشتریان خود فراهم کند.مفهوم تحول دیجیتال و تحولات فرهنگی مورد نیاز را در آغوش بگیرید. اجرای و مدیریت خدمات دیجیتالی می تواند نیاز به تغییر ساختار سازمانی داشته باشد ، به ویژه هنگامی که نقش های جدید ایجاد می شود و اطلاعات بیشتری در تصمیم گیری های استراتژیک فراهم می شود.

مدلهای تجاری جدیدی را تجربه کنید که تجربه مشتری را در مرکز استراتژی دیجیتال قرار دهند. مردم غالباً مایل به صرف هزینه بیشتر برای یک تجربه مشتری استثنایی هستند و این امر را به یک تمایز دهنده اصلی در اقتصاد دیجیتال تبدیل می کند. مدلهای تجاری که با این تمرکز بیش از حد بر رضایت مشتری منطبق هستند ، سرانجام بر خدمات دیجیتالی متمرکز می شوند ، زیرا دیجیتال به طور فزاینده تجربه ای است که مردم ترجیح می دهند.

مفاله راه اندازی کسب و کار اینترنتی را در هومان بخوانید.

منبع 

hoomaan.org