سفارش تبلیغ
صبا ویژن

8 ایده کسب و کار کوچک

8ایده کسب و کار کوچک

سلام هومانی های عزیز در این مقاله به 8ایده کسب و کار کوچک میپردازیم

8ایده کسب و کار کوچک اگر برای آخرین بار آرزو دارید ساعت 9 تا 5 کار خود را ببندید و رئیس خود شوید ، احتمالاً انواع ایده های تجاری کوچک را در نظر گرفته اید. اما ، در حالی که شما اشتیاق زیادی دارید ، می توانید جهت گیری را دشوار کنید.

اکنون بارگیری کنید: الگوی طرح کسب و کار رایگان برای کمک به من ، ایده های کسب و کار کوچک را برای هر کسی که می خواهد شغل خود را اداره کند ، جمع کرده ام. از اینها به عنوان نقطه پرش استفاده کنید تا ایده های منحصر به فرد خود را برانگیزید: ایده های تجاری کوچک ایده های مشاغل خانگی و اگر همه موارد دیگر از بین نرفت ، سخنان بنیان گذار Airbnb برایان چسکی را زنده کنید: "اگر سعی می کردیم به یک ایده خوب فکر کنیم ، ما نمی توانستیم به ایده خوبی فکر کنیم. فقط باید راه حل را پیدا کنید. مشکلی در زندگی خود شما. "آماده هستید تا موارد را به سطح بعدی برسانید؟

این راهنمای نهایی برای کارآفرینی می تواند به شما کمک کند بیشتر از رویای یک ایده خوب انجام دهید. این می تواند به شما کمک کند امروز آن را به واقعیت تبدیل کنید.

بهترین ایده های تجاری کوچک 1. دستی آیا همیشه چیزهای اطراف خانه را برطرف می کنید؟ اغلب در هنگام تماس وقتی دوستان به پروژه های کوچک احتیاج دارند؟ یک وب سایت در کنار هم قرار دهید ، بفهمید که وقت و تخصص شما چقدر ارزش دارد و از دوستان عزیز بخواهید که برای مراجعه مراجعه کنند.

2. نجار به همین ترتیب ، اگر اشتیاق به ساخت مبلمان زیبا یا سایر کالاهای خانگی را از چوب دارید - تقاضا برای آن وجود دارد. تعدادی از قطعات خود را در سایتهایی مانند Etsy ، eBay یا Craigslist لیست کنید. پس از ساختن زیر ، یک وب سایت را در نظر بگیرید ، سفارش های سفارشی را بپذیرید ، یا به کارهای دیگری برای کار خود بپردازید

3. مشاور آشنایی آنلاین مشاوران دوستیابی معمولاً برای وقت خود هزینه می گیرند. آنها به افراد کمک می کنند تا پروفایل های موفق دوستیابی آنلاین را ایجاد کنند ، از خارج از کانالهای آنلاین عادی ، مسابقات احتمالی را تهیه کنند و سطح شخصی سازی Tinder را نمی توانند ارائه دهند. فکر می کنید برای مسابقه مسابقه خطایی پیدا کرده اید؟ این ممکن است کار شما باشد.

4- متخصص خیاطی و تغییر کاربری مردم همیشه به لباس های ساخته شده و دکمه های اصلاح شده نیاز دارند - و شما می توانید این کار را انجام دهید. اگر عاشق خیاطی هستید ، با ارائه خدمات ساده مانند موارد ذکر شده در بالا شروع کنید ، و در ساخت یک مشتری و تقاضای مشتری ، کارگاه خود را به لباس و طراحی لباس بپردازید.

5. توسعه دهنده مستقل از ساخت وب سایت برای سایر مشاغل کوچک گرفته تا پشتیبانی فنی از پروژه های خاص ، توسعه وب با کیفیت در حال حاضر بسیار مورد تقاضا است. با چنین مهارت فنی ، اطمینان حاصل کنید که می توانید آنچه را که انجام می دهید و نحوه انجام این کار را با زبانی آسان درک کنید ، توصیف کنید. پیام های خود را بر روی دوستان و خانواده امتحان کنید که درک درستی از کار شما انجام نمی دهند.

6. مربی شخصی برای به دست آوردن این کلمه ، مشاوره در منزل ، رژیمهای غذایی شخصی و رژیمهای ورزشی و اردوگاههای راهپیمایی در جامعه ارائه دهید. فراموش نکنید که برای ایجاد یک منبع تغذیه در اینستاگرام با نقل قول های الهام بخش ، فیلم های ورزشی رایگان و ایده های میان وعده جالب - این یک روش معمول برای معلمان تناسب اندام برای ساخت مارک های آنها است.

7. طراح گرافیک مستقل ساعت های خود را تعیین کنید ، پروژه های خود را انتخاب کنید و یک نمونه کارها و شرکتی را انجام دهید که به آنها افتخار کنید. از طراحی وب سایت گرفته تا گرافیک وبلاگ و موارد دیگر ، بسیاری از شرکت ها به دنبال طراحان گرافیک با تجربه برای همه نوع پروژه ها هستند.

8- مربی زندگی / شغلی اگر تجربه خاصی در زیر کمربند خود دارید ، آن را به عنوان مربی زندگی یا زندگی شایسته استفاده کنید. بسیاری از ما به دنبال راهنمایی در مشاغل خود هستیم - و پیدا کردن کسی که فرصت مربیگری ما را داشته باشد می تواند دشوار باشد. مربیان زندگی / حرفه ای ارزان قیمت نیستند ، اما آنها می توانند به مشتریان و تمرینات و توصیه های لازم و لازم برای انجام حرکات جدی در زندگی شخصی و حرفه ای خود به مشتریان ارائه دهند. از این گذشته ، گاهی اوقات همه فقط نیاز به برخاستن دارند 

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

مقاله 7 نکته طلایی برای مدیران موفق را در هومان بخوانید.

hoomaan.org