سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7مشاغل مستقر در خانه که می توانید امروز شروع کنید

7 مشاغل مستقر در خانه که می توانید امروز شروع کنید
سلام هومانی های عزیز در این مقاله به 7 مشاغل مستقر در خانه که می توانید امروز شروع کنید میپردازیم.

در دهه 1980 ، Tears for Fears با آهنگ "همه می خواستند به جهان حاکم شوند" ترانه ای سرود. سی سال بعد ، عنوانی مناسب تر می تواند "همه می خواهند از خانه کار کنند". در طول دهه گذشته ، اینترنت پر سرعت ، گسترش وسایل و برنامه ها و تغییر نگرش در مورد ماهیت کار ، کار در خانه را برای میلیون ها نفر در سراسر جهان به واقعیت تبدیل کرده است. در حقیقت ، یک مطالعه نتیجه گرفت که تقریبا نیمی از کل کارمندان آمریکایی در خانه کار می کنند.

این روند محدود به ایالات متحده نمی شود. اکنون 79 درصد از کارگران دانش در سطح جهان دست کم برخی کارها را خارج از مطب انجام می دهند.بیاموزید که شغل شما برای زنده ماندن COVID-19 در برنامه بقای مشاغل کوچک ما برای COVID-19 چه کاری باید انجام دهد همین مطالعه همچنین نشان داد که بیش از 50 میلیون آمریکایی به طور مستقل به عنوان آزاد کار می کنند. با همپوشانی قابل توجه در نمودار ون از کارگران و کارآفرینان مستقر در خانه ، این تعداد نشان می دهد که شروع یک مشاغل مستقر در خانه یک روند عادلانه نیست.

این بخشی از واقعیت جدید نیروی کار آمریکاست. رویاهای کار در خانه و رئیس خود بودن (یا حاکم بودن بر دنیای خودتان) بسیار زنده هستند و در نیروی کار مدرن دست به دست هم می دهند. اکنون می توان تقریباً هر نوع تجارت را از خانه شروع کرد ، هرچند که دارای درجات مختلفی از سرمایه گذاری و تجربه باشد.موفقیت قابل دستیابی - اما تضمین نشده است این را نمی گویم که آسان خواهد بود. با افزایش کار در خانه ، رقابت بیشتر با سایر مشاغل مستقر در خانه به وجود می آید.

و هرگونه سرمایه گذاری جدید حداقل باید به برخی تحقیقات جدی در بازار و احتمالاً برخی مجوزهای نسبتاً پیچیده و مانورهای قانونی نیاز داشته باشد. اما اجازه ندهید که هیچ یک از اینها شما را عقب نگه دارد. با راهنمایی درست و آمادگی جدی می توانید بخشی از اقتصاد پررونق در خانه باشید.

در اینجا چند ایده تجاری وجود دارد که می توانید در حال حاضر به مرحله اجرا درآورید.فروش در eBay باور کنید یا نه ، eBay اکنون بیش از دو دهه از عمر آن گذشته است ، اما هنوز هم مناسب ترین پلتفرم برای راه اندازی یک مشاغل مستقر در خانه به صورت آنلاین است. داستان های موفقیت بزرگ سالهاست که اتفاق می افتد ، اما رقابت گسترده ای در سایت وجود دارد. این کار برای تنبلی نیست. فروشندگان eBay باید سریع و مؤدبانه به مشتریان پاسخ دهند و سریعاً کالاها را ارسال کنند.

موفقیت فروشنده در دست کاربران eBay است. رتبه بندی منفی فروشنده می تواند قبل از شروع کار ، تجارت الکترونیکی را غرق کند. فروشندگان همچنین باید خود را با سیاست های برگشتی eBay آشنا کنند ، که تمرکز آنها بر روی بهتر کردن تجربه کلی برای خریداران است اما نه لزوماً برای فروشندگان.

شاید مهمتر از همه ، مغولان eBay هستند که باید تخصص پیدا کنند. فقط پرتاب آشغال آنلاین کار نمی کند. فروشندگان باید بدانند که چه چیزی می خواهند بفروشند و چگونه می خواهند آن را به مخاطبان خود عرضه کنند. باز هم ، رقابت شدید است ، بنابراین تحقیقات ، آمادگی و استراتژی بسیار مهم هستند. (برای مرجع ، eBay خود راهنمای گسترده ای برای فروش در سایت ارائه می دهد.) عکاسی اسطوره محبوب این روزها این است که هر کسی که دارای تلفن هوشمند است می تواند عکاس باشد.

حقیقت ،با این حال ، این است که عکاسی حرفه ای می تواند یک تجارت بزرگ ، با مشتری های خواستار و رقابت شدید باشد. اما این بدان معنی نیست که ارزش کار کردن برای کسانی که اشتیاق به این کار را ندارند ، ارزش ندارد.

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

مقاله 7 نکته ی طلایی برای مدیران موفق را در هومان بخوانید.

منبع 

hoomaan.org