سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه های کاهش استرس

راه های کاهش استرس

سلام هومانی های عزیز در این مقاله بهراه های کاهش استرس میپردازیم.

از ARCHIVES WEBMD آروم باش. شما سزاوار آن هستید ، این برای شما خوب است ، و زمان کمتری از آنچه فکر می کنید طول می کشد. شما به تعطیلات آخر هفته اسپا یا عقب نشینی نیاز ندارید. هر یک از این نکات تسکین دهنده استرس می تواند شما را از کمتر از 15 دقیقه از OMG به بدن برساند.

1. مدیتیشن کنید چند دقیقه تمرین در روز می تواند به کاهش اضطراب کمک کند. روبی مالر هارتمن ، روانشناس ، دکتری ، مربی بهداشت و سلامتی شیکاگو می گوید: "تحقیقات نشان می دهد که مراقبه روزانه می تواند مسیرهای عصبی مغز را تغییر داده و شما را در مقابل استرس مقاوم تر کند."

ساده است. مستقیم و با هر دو پا روی زمین بنشینید. چشمانت را ببند توجه خود را به تلاوت کردن - با صدای بلند یا سکوت - مانترا مثبتی از جمله "من احساس آرامش می کنم" یا "من خودم را دوست دارم" متمرکز کنید. یک دست را روی شکم خود قرار دهید تا مانترا را با نفس خود همگام کنید. بگذارید افکار پریشان مانند ابرها شناور شوند.

2. نفس عمیق بکشید 5 دقیقه استراحت کنید و روی تنفس خود تمرکز کنید. راست بنشینید ، چشمان بسته ، با دستی با شکم. به آرامی از طریق بینی خود تنفس کنید ، احساس کنید نفس در شکم شروع می شود و راه خود را به بالای سر خود می کنید. هنگام بازدم از طریق دهان ، روند را معکوس کنید.

جودیت توتین ، روانشناس ، دکتر ، جودیت توتین می گوید: "تنفس عمیق اثر استرس را کاهش می دهد و ضربان قلب را کاهش می دهد. او یک مربی مجرب زندگی در رم ، GA است.

3. حضور داشته باشید آهسته توتین می گوید: "5 دقیقه وقت بگذارید و فقط بر روی یک رفتار با آگاهی متمرکز شوید." توجه داشته باشید که هنگام راه رفتن هوا چگونه هوای صورت شما را احساس می کند و چگونه پاهای شما در زمین برخورد می کنند. از بافت و طعم هر غذای غذایی لذت ببرید. وقتی در لحظه لحظه را سپری می کنید و به حواس خود متمرکز می شوید ، باید احساس تنش کمتری کنید.

4. رسیدن به بیرون شبکه اجتماعی شما یکی از بهترین ابزارها برای مقابله با استرس است. با دیگران صحبت کنید - ترجیحا رو در رو یا حداقل از طریق تلفن. آنچه در جریان است به اشتراک بگذارید. می توانید ضمن اینکه ارتباط خود را قوی نگه دارید ، یک چشم انداز تازه بدست آورید.

5- به بدن خود پیوند دهید از نظر ذهنی بدن خود را اسکن کنید تا حس کنید چگونه استرس هر روز بر آن تأثیر می گذارد. روی پشت خود دراز بکشید ، یا با پای خود روی زمین بنشینید. از انگشتان پا شروع کرده و به سمت سر خود بروید و متوجه شوید که بدن شما چه حسی دارد.

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفیدباشد.

مقاله چگونه به یک کارمند موفق تبدیل شویم را در هومان بخوانید.

منبع

hoomaan.org