سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردرآمدترین شغل

پردرآمدترین شغل

سلام هومانی های عزیز در این مقاله به پردرآمدترین شغل میپردازیم.

پردرآمدترین شغل پردرآمدترین کارگران در کشور به احتمال زیاد از یک کاپشن و شلوار جین پیراهن سفید پوشیده اند تا از لباس سیلیکون دره. پزشکان در بالای لیست مشاغل پردرآمد آمریکا در سال 2019 در صدر لیست گلدوور قرار دارند.

مطابق با تعداد مشکل در سایت شغلی ، پزشکان معادل متوسط ??مبلغی معادل بیش از 193،000 دلار کسب می کنند - مبلغ قابل توجهی بیشتر از کارگران شماره 2 مدیر داروسازی که در آن کارگران 144000 دلار درآمد دارند.

همچنین این مبلغ بیش از سه و نیم برابر 520050 دلار درآمد ملی است. در حالی که 25 مدعی برتر ، دارای مهارت های فنی بسیار سنگین هستند ، اما نقش های مراقبت های بهداشتی چهار نقطه برتر را به خود اختصاص داده و نیمی از 10 نفر برتر را تشکیل می دهند. این موقعیت ها از جمله دندانپزشک ، داروساز و دستیار پزشک ، در دوره های تخصصی خود ، غالباً دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا هستند ، اغلب اوقات با اضافی.

برنامه های آموزشی یا تخصصی و مجوز مناسب برای تمرین.طبق پیش بینی های دفتر آمار آماری کار ، انتظار می رود تقاضا برای مشاغل مراقبت های بهداشتی بیش از یک دهه آینده افزایش یابد. با این حال ، برخی از بزرگترین فرصت های رشد در کار با دستمزد کم و تقاضای بالا مانند دستیاران و سرپرستان بهداشت خانه متمرکز خواهد شد.

اولین نقش فنی که در لیست پردرآمد مشاهده می شود ، معمار سازمان است - یک نقش استراتژیک در یک سازمان ، و اطمینان از هم ترازی فناوری اطلاعات و اهداف تجاری - که در شماره 5 قرار دارد و حدود 122،000 دلار درآمد دارد. سایر نقش های فنی سودآور در لیست با توسعه نرم افزار ، مدیریت داده ها و امنیت اطلاعات در ظرفیت های مختلف کار می کنند.

این نقش ها اغلب به درجه های پیشرفته نیازی ندارند و برخی از آنها دارای چهار سال سابقه کار در سطح ورود به عنوان معادل داشتن مدرک لیسانس در رشته مهندسی یا علوم کامپیوتر مرتبط هستند. گفته می شود ، به طور کلی انتظار می رود کارگران در این سطح با درآمد بالا پنج یا چند سال تجربه فنی - علاوه بر یک دوره آموزش چهار ساله در مدرسه یا در غیر این صورت - زیر کمربند خود داشته باشند.

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

مقاله 7نکته طلایی برای مدیران موفق را در هومان بخوانید.

منبع

hoomaan.org