سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بورس بلند مدت

بورس بلند مدت 

سلام هومانی های عزیز در این مقاله به بورس بلند مدت  میپردازیم.

بورس بلند مدت (LTSE) به عنوان گزینه ای جذاب برای شرکت های جدید برای جمع آوری سرمایه در حالی که تمرکز خود را بر بلند مدت بجای نتایج کوتاه مدت نگه می دارد ، تأسیس شد. در 20 سال گذشته تعداد کمی از شرکتهای جدید IPO ساخته اند و مدیران مسئول IPO های اخیر به طور فزاینده ای با مشکلات ناشی از سرمایه گذاران کوتاه مدت مواجه شده اند.

علاوه بر قوانین مورد نیاز قانون و مبادلات سنتی. از آنجا که این قوانین اضافی توسط مبادله اعمال می شوند ، می توانند با سازوکارهای موجود در کمیسیون اوراق بهادار و بورس اوراق بهادار ایالات متحده اجرا شوند.

تاسیس اریک ریس در کتاب خود به نام راه اندازی لاغر ، در میان ایده های دیگر ، بورس بلند مدت را پیشنهاد داد. [1] پس از گذشت چندین سال از اصلاحات مالی ، اما هیچ کس دیگر به عنوان قهرمان این مفهوم ظاهر نشد ، وی خود را در سال 2015 شروع به تشکیل یک LTSE کرد. [2] تأیید SEC LTSE تقاضای ثبت نام به عنوان بورس اوراق بهادار ملی را در تاریخ 30 نوامبر 2018 به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ارائه داد ؛ [3] در 10 مه 2019 تصویب شد.

[4] [5] SEC در تصمیم خود برای تأیید برنامه ، اظهار داشت که به دلیل قانون پیشنهادی خود در مورد حاکمیت شرکت در شرکتهای فهرست شده که به "یک سهم ، یک رای" احتیاج ندارد ، یک اظهار نظر کرده است که به ثبت نام LTSE اعتراض کرده است. [6] در پاسخ ، کمیسیون خاطرنشان کرد که قوانین پیشنهادی اساساً با قوانینی که در سایر مبادلات ملی وجود دارد ، مانند الزام به استقلال بیشتر مدیران ، کمیته های حسابرسی و جبران خسارات اجرایی و آیین نامه های رفتاری ، مشابه است.

اما کمیسیون اظهار داشت که هیچ شرط لازم برای "یک سهم ، یک رأی" وجود ندارد ، تا زمانی که هیچ سهامدار موجود از این شرکت منصرف نشود. کمیسیون همچنین خاطرنشان کرد که این برنامه هیچگونه مفاد "حق رای گیری در مرحله زمانی" را شامل نمی شود ، که باید به صورت جداگانه به عنوان یک تغییر قانون پیشنهادی در آینده تصویب شود. [6] صرافی پیش بینی می کند که آماده پذیرش لیست ها و تجارت در بعضی مواقع در سال 2019 باشید.

[7]اصول عملکرد LTSE در پرونده قبلی SEC گفت که قوانین حاکمیت شرکتی این شرکت ممکن است شامل موارد زیر باشد: افزایش حق رأی برای سهامدارانی که سهام شرکت را برای مدت طولانی نگه دارند ، محدودیت در ارائه مشوق های کوتاه مدت برای مدیران ، افشای تأثیر هرگونه خرید سهام سهام ، و شرکتها را ملزم به داشتن کمیته بلند مدت محصول و استراتژی در سطح هیئت مدیره می کند. 

هومانی های عزیز امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

مقاله کد بورسی چیست؟ را در هومان بخوانید.

منبع

hoomaan.org